Firmy poszukują gadżetów, które jednocześnie będą skutecznymi nośnikami reklamy. Jednym z najpopularniejszych i najpraktyczniejszych są teczki ofertowe, które zapewniają profesjonalny bezpośredni kontakt z Klientem. Teczka ofertowa z logotypem, nazwą, ewentualnie hasłem czy kolorem charakterystycznym dla naszej formy, stanowi doskonały element identyfikacji wizualnej. Wysokiej jakości, wydrukowana na eleganckim papierze teczka ofertowa, podkreśla profesjonalizm firmy, buduje zaufanie do marki oraz zachęca do dalszej współpracy.
Co wyróżnia dobrze zaprojektowaną teczkę ofertową? Już na pierwszy rzut oka powinno być widać, z jaką firmą mamy do czynienia. Nie musimy umieszczać wszystkich informacji o firmie, zbyt duże ich nagromadzenia może wprowadzić chaos i spowodować, że projekt stanie się nieczytelny, wystarczy np. adres strony internetowej. Jeśli Klient będzie zainteresowany kontaktem, łatwo znajdzie dane w samej ofercie lub na stronie WWW.
Aby teczka nabrała eleganckiego wyglądu, warto pomyśleć o uszlachetnieniach. Foliowanie pomoże odmienić wizualną stronę projektu, a przy okazji odrobinę zabezpieczy druk. Folia błyszcząca podkreśli kolory, folia SoftTouch przytłumi nieco barwy i doda odrobiny prestiżu, a zastosowany na niej lakier wybiórczy uwydatni ważne elementy teczki.
Oprócz wartości estetycznych, dużą zaletą teczek jest ich wartość praktyczna. Ważne dokumenty przekazywane są Klientowi w wygodnym opakowaniu, które może znaleźć zastosowanie również później, trafiając do tzw. „drugiego obiegu”, co przedłuża jej żywotność jako gadżetu reklamowego. Tak wykorzystywana teczka pomaga w rozpowszechnianiu informacji o firmie. Kolejny plus to poprawa lub wzmocnienie wizerunku. Wręczanie dokumentacji w spersonalizowanych teczkach sprawia, że Klienci widzą pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy. Pomaga to budować pozytywny wizerunek marki. Wysyłanie rachunków, ofert, umów, raportów lub innych dokumentów w odpowiednio przygotowanych teczkach wywiera pozytywne wrażenie i wywołuje poczucie, że współpraca z tak promowaną firmą będzie również maksymalnie profesjonalna.
Zamawiając teczki ofertowe, musimy się zastanowić, który rodzaj produktu spełni nasze oczekiwania. Najpopularniejsza pozycja w naszej ofercie to teczka bez grzbietu, która służy do przechowywania niewielkiej ilości dokumentów. Sprawdzi się, jeśli chcemy przekazać Klientowi np. umowę lub pojedynczą ofertę. Teczka z grzbietem pozwala z kolei na umieszczenie w środku dużej ilości wydruków. Świetnie sprawdzają się teczki z gumką, dzięki której mamy pewność, że dokumenty będą odpowiednio zabezpieczone. Każda nasza teczka z podstawowej oferty posiada miejsce na wizytówkę, które najczęściej znajduje się w dolnym skrzydełku teczki i ma postać niewielkich nacięć. Dodatkowo w druku cyfrowym proponujemy proste teczki bez skrzydełek, gdzie do wyboru mamy ogromną paletę papierów ozdobnych.
Przygotowując projekt teczki, pamiętajmy, że będzie pełnił dwie funkcje: informacyjną i reklamową. Warto więc pokusić się o unikatową i przyciągającą uwagę grafikę. Inwestycja w wysokiej jakości teczki ofertowe to świetny sposób na podtrzymywanie pozytywnych, profesjonalnych relacji z dotychczasowymi Klientami, a także pozyskanie nowych. Zamawiając ten gadżet promocyjny, trzeba pamiętać, że im większy nakład, tym niższy koszt jednostkowy wydruku.
Taka teczka można powiedzieć, że jest w firmie niepotrzebna, jednakże wielu klientów właśnie na takie szczegóły zwraca uwagę i dzięki nim podejmuje właśnie wybór. Zakup takich gadżetów to pewnego rodzaju działania reklamowe, które zwracają się z nawiązką, gdyż nie kosztują wiele, a konwersja jest bardzo wysoka 😉