Reklama i druk
Advertisement
  • ViperPrint
  • Nasze Produkty
  • Lifestyle
  • Nowości
  • Zrób to sam
  • Kontakt
Brak wyników
View All Result
ViperPrint
  • ViperPrint
  • Nasze Produkty
  • Lifestyle
  • Nowości
  • Zrób to sam
  • Kontakt
Brak wyników
View All Result
Reklama i druk
Brak wyników
View All Result

Strona główna » Voucher podarunkowy

Voucher podarunkowy

21 września 2021
0
People Handing Out Promotion Brochure to Customer

People Handing Out Promotion Brochure to Customer

O dobre relacje z klientem należy zabiegać na każdym kroku. Ważny jest zarówno produkt, czy usługa, jak i dodatkowe wartości, które możemy zaoferować naszemu klientowi. Jedną z dobrych praktyk jest wprowadzenie kart podarunkowych, upominkowych, które dodatkowo zwiększają lojalność.

 

Voucher Karta podarunkowa

 

Co to jest voucher?

Voucher to słowo pochodzące z języka angielskiego, które oznacza bon lub talon. Jest to dokument finansowy, który uprawnia do korzystania z określonych produktów i usług. Jest uzyskiwany po wcześniejszym wniesieniu opłaty. Obecnie vouchery cieszą się popularnością jako bony podarunkowe lub karty upominkowe. Realizacja vouchera odbywa się w określonym terminie. Jego ważność to nawet rok od zakupu. W tym czasie należy taki talon wykorzystać, w innym wypadku jego ważność przepada.

Jednym z najbardziej popularnych voucherów jest voucher prezentowy, którym można obdarować np. klienta. Taki rodzaj vouchera pozwala na jego realizację w dogodnym dla obdarowanego terminie. Co istotne, wybór atrakcji, rodzaju usługi czy produktu jest zależny od preferencji obdarowanego. Taki rodzaj karty upominkowej jest bardzo elastyczny.

 

Kogo można obdarować voucherem?

Vouchery są najczęściej bezimienne. Warto jednak zastanowić się nad ich personalizacją, co znacząco wpływa na odbiór takiego upominku. Świadczy o zaangażowaniu osoby lub firmy, która taki podarunek przekazała.

Voucherem można obdarować:

  • współpracowników
  • kontrahentów
  • bliskie osoby
  • klientów.

Można również celować w datę przekazania karty podarunkowej. Najczęściej obdarowujemy się w Święta Bożego Narodzenia. W zależności jednak od prowadzonego biznesu voucherami można również obdarowywać w takie święta jak: Dzień babci, Dzień dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Wszystko, zależy od tego, jaką strategię sprzedaży przyjmiemy w swojej firmie. Jeśli znamy swoich klientów, można również zaryzykować wysłanie bonu podarunkowego z życzeniami urodzinowymi. Ważne, aby mieć zgodę klienta na tego typu działania marketingowe. Wiele firm korzysta z tego rozwiązania. Również czołowe marki.

 

Zalety i wady voucherów

Bony upominkowe, czyli popularne vouchery, dostarczają wiele korzyści. Ich zalety to:

  • Wzrost sprzedaży. Klienci wrócą, aby skorzystać z podarowanego bonu upominkowego. Jest to korzyść, która bezpośrednio wpływa na wzrost wpływów do firmy.
  • Zwiększenie lojalności klienta wobec naszej marki. Taki bon to miły gest.
  • Wzrost rozpoznawalności marki, czyli budowanie wizerunku firmy.
  • Oszczędność czasu. Voucher może być idealnym prezentem na ostatnią chwilę, dodatkowo zwiększającym sprzedaż.

Vouchery to jednak inwestycja, ale dobrze zaplanowana, zwróci się z nawiązką. Warto jednak monitorować działania, by wyciągać prawidłowe wnioski.

 

Karty upominkowe jako element wyróżniający e-commerce

Największy wzrost sprzedaży jest aktualnie notowany w sklepach internetowych. Większość z nas przeniosła się z zakupami do sieci. Jest to przede wszystkim wygodne. Zaletą jest również dostępność 24 godziny na dobę oraz wygoda w dokonywaniu zakupów. Sklepy e-commerce bardzo dobrze dostosowały się do aktualnej sytuacji panującej na świecie. Wyrastają jednak jak grzyby po deszczu, co oznacza, że konkurencja jest coraz większa. Warto się w związku z tym wyróżnić. Sposobów na wyróżnienie sklepu, jest wiele. Począwszy od optymalizacji technicznej swojego e-sklepu, poprzez ciekawe zdjęcia i opisy produktów, szybkość w reagowaniu na zapytania, a skończywszy na dodatkowych elementach, takich jak ulotki dołączane do zamówień, podziękowania, czy drukowane karty upominkowe, ze zniżką na kolejne zamówienie.

Karty upominkowe mogą być częścią zaplanowanej kampanii marketingowej, której celem może być zwiększenie ruchu na stronie, powrotu klientów, a w konsekwencji zwiększenie sprzedaży.  Ważne jest jednak monitorowanie efektów kampanii, poprzez weryfikację ilu klientów wróciło do nas i skorzystało ze zniżki i w jaki sposób przełożyło się to na ogólną sprzedaż.

 

Bon 50 zł, czy może jednak procentowy?

Przysłowiowe 50 zł odnosi się do bonu na konkretną kwotę. W zależności od prowadzonego biznesu i sprzedawanych produktów kwota może być wyższa lub niższa. Bony kwotowe wpływają na wyobraźnię odbiorcy. Są to realne pieniądze. Klient w łatwy sposób może sobie przeliczyć, ile zapłaci za zakupiony towar. Bony procentowe wymagają nieco więcej skupienia, ale również nie sprawiają większego problemu w szacowaniu. Łatwiej jednak nimi zamarkować nieco niższą kwotę karty podarunkowej. -5% brzmi znacznie lepiej niż -12,50 zł 😉 Jest to oczywiście duże uproszczenie.

 

Karty upominkowe — co jest w ofercie?

Oferta kart upominkowych na rynku jest bogata. Karty wykonuje się z przeróżnych materiałów np. z papieru lub z plastiku. Często również nazwa produktu może nieco odbiegać od tego, czego poszukujemy. Jeśli mamy możliwość wykonania swojego projektu, vouchery możemy zamówić w drukarni internetowej. Jest to wygodna opcja ze względu na możliwość wydrukowania, dokładnie tego, czego potrzebujemy. Dodatkowo załatwimy wszystko, bez wychodzenia z domu.

Wymiary vouchera

Karty upominkowe, mają najczęściej wymiar 99 x 210 mm. Jest to popularny rozmiar, dokładnie taki sam jak podłużna karta pocztowa. Voucher może być również składany, wówczas jego wymiary to 420 x 99 mm lub 198 x 210 mm. Wybór wielkości karty jest uzależniony, od ilości treści, jaką chcemy w nim zawrzeć.

Personalizacja

Bardzo ciekawą opcją dodatkową jest personalizacja. Nie ma obowiązku zamawiania tej opcji, jest to jednak forma na wyróżnienie voucherów. Personalizacja to wpisanie na każdym osobnym bonie danych klienta np. imienia lub imienia i nazwiska. Jeśli pracujemy w modelu B2B, może to być również nazwa firmy. Wybór tej opcji wiąże się jednak z pewnymi utrudnieniami logistycznymi. Nie możemy się pomylić podczas wysyłki do klienta, gdyż byłaby to mała wpadka wizerunkowa. Klienci wybaczają takie rzeczy, ale tylko wtedy, gdy są jednorazowe.

 

Na jakim podłożu wykonuje się karty upominkowe?

  • Kreda matowa 350g. To jeden z najbardziej popularnych papierów, jaki jest dostępny w drukarniach. Można na nim wydrukować wizytówki, kartki pocztowe, jak również vouchery. Kreda mat 350g to papier gładzony, delikatny w dotyku, biały. Ze względu na swoją popularność jego cena nie jest wygórowana. Kolory zadane w projekcie, będą się ładnie prezentować. Istnieje możliwość pisania na tym podłożu, jednak trzeba uważać, gdyż druk rozmazuje się, zanim wyschnie. W tym produkcie nie występuje opcja foliowania. Jednak jeśli potrzebujemy, aby produkt był zafoliowany, wystarczy przejść do oferty kart pocztowych.
  • Karton Arktika 300g. Karton jest z jednej strony gładki, a z drugiej chropowaty. Umożliwia to bezproblemowe pisanie długopisem, mazakiem czy cienkopisem. W tego typu podłożu jest wymagane jednostronne foliowanie. Możemy wybrać folię błyszczącą, która uwydatnia kolory lub matową, która te kolory wycisza. Foliowanie ma dwie podstawowe zalety. Po pierwsze zabezpiecza druk przed wycieraniem lub rozdarciem. Po drugie wzmacnia walory estetyczne karty podarunkowej.

 

Podsumowanie

Voucher to dodatkowy element budowy marki. Zamawiając go w drukarni, mamy pewność, że będzie taki, jakiego oczekujemy. Będzie zawierał nasze logo, adres siedziby, odpowiednią kwotę lub procent. Możemy go również personalizować, co dodatkowo pozytywnie wpłynie na jego odbiór. Jest to forma promocji marki, która jest policzalna. Możemy w związku z tym, w łatwy sposób mierzyć jego efektywność. Bon podarunkowy może być na konkretną kwotę lub procent, może być również usługowy. Wszystko to zależy od naszego biznesu. W czasach boomu na sklepy internetowe warto pomyśleć nad wyróżnikiem. Nad czymś, co spowoduje, że klient wybierze naszą markę i nasz produkt. Warto zastanowić się nad voucherem i wprowadzeniem go do swojej strategii.

Oceń wpis
Continue Reading
Share126Tweet79
Viperprint

Viperprint

PowiązanePosty

katalog mody
Produkty

Dlaczego Katalogi Szyte Nadal Są Ważne w Erze Cyfrowej: Przykłady Skutecznych Kampanii

22 września 2023

W dobie rosnącej popularności mediów cyfrowych i e-commerce, wiele firm mogłoby uznać tradycyjne katalogi za przestarzałe. Jednak katalogi szyte nadal odgrywają istotną rolę w strategiach marketingowych, a niektóre kampanie wykorzystują je z powodzeniem. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego...

Sztuka Planowania z Wykorzystaniem Kalendarza Biurkowego: Porady dotyczące Skutecznego Zarządzania Czasem
Produkty

Sztuka Planowania z Wykorzystaniem Kalendarza Biurkowego: Porady dotyczące Skutecznego Zarządzania Czasem

22 września 2023

Kalendarze biurkowe są jednym z najstarszych, a jednocześnie nadal jednym z najbardziej skutecznych narzędzi do planowania i organizacji czasu. Pomagają nam śledzić terminy, ułatwiają zarządzanie zadaniami oraz pozwalają na efektywne wykorzystanie każdego dnia. W dzisiejszym wpisie podzielimy się kilkoma...

Historia i Ewolucja Kalendarzy Biurkowych – Zanurz się w historię kalendarzy biurkowych
Produkty

Historia i Ewolucja Kalendarzy Biurkowych – Zanurz się w historię kalendarzy biurkowych

14 września 2023

Historia i Ewolucja Kalendarzy Biurkowych - Zanurz się w historię kalendarzy biurkowych i dowiedz się, jak zmieniały się przez wieki oraz dlaczego nadal są popularnym narzędziem Kalendarze biurkowe są nie tylko narzędziami organizacji czasu, ale także nośnikami historii i...

Wszystko co musisz wiedzieć o Kalendarzach Trójdzielnych: Rodzaje i Konstrukcja
Produkty

Wszystko co musisz wiedzieć o Kalendarzach Trójdzielnych: Rodzaje i Konstrukcja

22 września 2023

W natłoku obowiązków i codziennych zadań, organizacja czasu staje się nieodzowną umiejętnością. Dlatego warto sięgnąć po kalendarze ścienne trójdzielne, które nie tylko pomagają w planowaniu, ale także stanowią stylową ozdobę naszych wnętrz. Te praktyczne narzędzia organizacyjne nie tylko umożliwiają...

O ViperPrint

Targi Reklamy, Lublin 2012 - przejęli nasze stoisko ;)

ViperPrint

Drukarnia Online

Cześć i witam na naszym blogu! Jesteśmy ViperPrint i od ponad 20 lat świadczymy usługi druku na najwyższym poziomie, co jest też naszą pasją i chcemy podzielić się z Tobą wiedzą, pomysłami i nowościami!

Popularne

  • tablet dla grafika

    Top 10 prezentów dla grafika

    323 shares
    Share 129 Tweet 81
  • Jakie winietki dla Pary Młodej wybrać?

    319 shares
    Share 128 Tweet 80
  • Ile kosztuje projekt etykiety?

    318 shares
    Share 127 Tweet 80
  • Voucher podarunkowy

    315 shares
    Share 126 Tweet 79
  • Najciekawsze darmowe fonty w stylu pisma odręcznego

    311 shares
    Share 124 Tweet 78

Kategorie

  • Fotografia (8)
  • Grafika (19)
  • Historia ViperPrint (4)
  • Lifestyle (31)
  • Nowości (18)
  • O reklamie (40)
  • Produkty (57)
  • Zrób to sam (1)

Instagram

  • Kalendarz biurkowy piramidka, czyli Twój pomocnik w planowaniu! Taki kalendarz może ułatwić Ci uporządkowanie Twoich zadań i obowiązków. Kalendarze biurkowe wpływają również pozytywnie na estetykę biurka lub stanowiska! Sprawdź 👉👉 https://www.viperprint.pl/produkt/KBR07?kalendarium-3-x-104-x-110-mm=tak&kalendarium-czerwono-czarne-51=tak
  • Planery dostosowane do każdego biurka! 🤓 Teraz biuwary dostępne są również w formacie A3 oraz A2, dzięki czemu Twoja przestrzeń może być lepiej zorganizowana. 🧑‍💻 Podkłady na biurko z kalendarzem to idealne rozwiązanie dla Twojej organizacji czasu. 😎⏱ 
https://www.viperprint.pl/produkt/PLN002
  • Kalendarze plakatowe z listwą, to prawdziwy HIT! 🤩 Wyróżnij swoją przestrzeń biurową lub prywatną własnym kalendarzem plakatowym! 🏠🏢 Sprawdź ofertę kalendarzy na 2024 rok na viperprint.pl
  • Prostota i funkcjonalność w jednym! Kalendarze jednodzielne na 2024 rok dostępne w super cenach! 😎 Jednodzielne kalendarze firmowe to skuteczna reklama przez cały rok!
#kalendarze #2024 #druk #supercena #jednodzielny #nowyrok
https://www.viperprint.pl/produkt/KJD01?kalendarium-290-x-190-mm=tak&kalendarium-290x190-standardowe=tak
  • Terminy dostarczania plików do plakatów wydłużone! ⏲ Wgraj plik do godziny 16:00, a my wyślemy Twoje plakaty już jutro! Jeśli czas goni bardziej niż zwykle, możesz skorzystać z opcji druku ekspresowego, w którym masz gwarancję wysłania plakatów tego samego dnia! ⏱🏎
  • Wakacje się już skończyły, ale Twój portfel dalej może mieć urlop! 😎 Plakaty w super cenach, zostają z nami na dłużej! Oszczędzaj na swojej reklamie z nami! 🦩
https://www.viperprint.pl/produkt/PLA003
  • Czas zapomnieć o starych terminach realizacji katalogów szytych! Teraz Twoje katalogi trafią w Twoje ręce jeszcze szybciej! Sprawdź również opcję druku ekspresowego na 👉 https://www.viperprint.pl/produkt/KSZ0001
  • Mat czy błysk? 🤨
Klejone czy spiralowane? 🤨 
Na te pytania będziecie musieli sobie odpowiedzieć, wybierając kalendarze biurkowe piramidki! Cena w tym przypadku nie gra roli, gdyż będzie ona taka sama, niezależnie od Waszego wyboru! Wybierajcie ulubione produktu, dostosowując opcje do Waszego projektu oraz preferencji! 😄 👉👉 
https://www.viperprint.pl/produkt/kalendarze-biurkowe/KBR08?kalendarium-3-x-104-x-110-mm=tak&kalendarium-czerwono-czarne-51=tak
  • Problem z wyborem kalendarza idealnego dla Ciebie? 🧐 Śpieszymy z pomocą! 🦸‍♂️ Oto nasze katalogi kalendarzowe na 2024 rok, w których znajdziecie wszystkie dostępne rodzaje kalendarzy. W katalogach znajdują się zdjęcia, wymiary, oraz cała specyfikacja techniczna. Pobierz wybrany katalog tutaj! 👉👉
https://www.viperprint.pl/katalog-kalendarze

Ostatnie wpisy

  • Dlaczego Katalogi Szyte Nadal Są Ważne w Erze Cyfrowej: Przykłady Skutecznych Kampanii
  • Sztuka Planowania z Wykorzystaniem Kalendarza Biurkowego: Porady dotyczące Skutecznego Zarządzania Czasem
  • Historia i Ewolucja Kalendarzy Biurkowych – Zanurz się w historię kalendarzy biurkowych
  • Wszystko co musisz wiedzieć o Kalendarzach Trójdzielnych: Rodzaje i Konstrukcja
  • Teczki Ofertowe i Dyplomowe w Działaniach Marketingowych: Jak Wykorzystać Je w Kampanii Reklamowej
  • Historia ViperPrint
  • Kontakt
Zadzwoń do Nas: +48 34 344 44 44

© 2024 ViperPrint - Premium DrukarniaOnline ViperPrint VipePrint. Design by DigitalBooster - Strony Internetowe, SEO i Marketing Online

Brak wyników
View All Result
  • ViperPrint
  • Nasze Produkty
  • Lifestyle
  • Nowości
  • Zrób to sam
  • Kontakt

© 2024 ViperPrint - Premium DrukarniaOnline ViperPrint VipePrint. Design by DigitalBooster - Strony Internetowe, SEO i Marketing Online