Obecnie reklamy otaczają nas z każdej strony. Wiele osób już zupełnie nie zwraca uwagi na spoty telewizyjne, banery, wyskakujące okienka w internecie czy przekazywane ulotki. Aby skutecznie promować własny biznes, należy wykazać się dużą kreatywnością. Na co zatem postawić, by na stałe zapisać się w pamięci potencjalnych, ale też obecnych klientów? Dobrym, skutecznym i tanim rozwiązaniem mogą okazać się notesy firmowe. Te drobne gadżety doskonale odegrają swoją rolę i pomogą w budowaniu rozpoznawalności marki. Jakie notesy reklamowe wybrać? Ile kosztują notatniki z własnym nadrukiem? Komu i kiedy możemy je wręczyć? Poznaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania!
Dla kogo notesy reklamowe ?
Notesy reklamowe to gadżet, który przyda się każdemu, kto zmuszony jest do robienia szybkich notatek. Właśnie z tego powodu świetnie sprawdzają się jako upominek dla uczestników branżowych konferencji czy szkoleń. Osoba, której podarujemy taki notatnik, na pewno będzie nam wdzięczna za tak praktyczny gadżet. Oprócz tego możemy mieć pewność, że nasze logo pojawi się wszędzie tam, gdzie powędruje notatka, zapisana właśnie na kartkach naszego notesu reklamowego.
Notesy firmowe możemy też wręczać klientom na spotkaniach – dołączenie ich do przygotowanych ofert będzie miłą niespodzianką dla kontrahentów. W ten sposób zwiększamy prawdopodobieństwo, że notatnik z logiem pojawi się na biurku klienta, a także wszystkich tych osób, którym będzie chciał on przekazać istotne informacje na kartce z notesu firmowego.
Jaki notes reklamowy wybrać?
Wybór notesu reklamowego może przysporzyć wielu trudności, jednak jesteśmy po to, aby Ci pomóc. W tym wypadku bardzo dużo zależy od tego, do czego chcesz wykorzystać notatnik reklamowy. Do wyboru masz notesy klejone, spiralowane oraz kostki. Notesy klejone są jednymi z bardziej popularnych. Doskonale sprawdzają się jako upominki na konferencjach i szkoleniach. Są praktyczne i stosunkowo tanie. Klejenie ułatwia estetyczne wyrywanie kartek, co cenią sobie osoby, często przekazujące informacje innym.
Notesy kostki to również klejone pliki kartek, jednak mają one formę sześcianu i zwykle zawierają o wiele więcej kartek, choć ich wymiary są mniejsze. Notatniki te dostosowane są do standardowych rozmiarów biurowych podstawek, co ułatwia ich użytkowanie. Tego typu notesy dobrze sprawdzą się w Twojej firmie. Możesz sprezentować je pracownikom, by ułatwić codzienną komunikację.
Notatniki spiralowane są najbardziej eleganckie i posiadają odpowiednie okładki. Kartki połączone są w nich przy pomocy spirali w wybranym kolorze. Tego typu notesy warto wręczać potencjalnym klientom na spotkaniach biznesowych.
Jakie notesy klejone ?
Notesy klejone cieszą się dużą popularnością nie tylko ze względu na ich praktyczne zastosowanie i cenę, lecz także na wiele możliwości ich tworzenia. Ogranicza nas tylko kreatywność! Notesy reklamowe zwykle występują w formacie A5, ale możemy sięgnąć również po format A4, A6, A7 oraz DL. Jeśli jednak chcemy stworzyć naprawdę oryginalne notatniki klejone, istnieje szansa na wybranie dowolnego formatu. Notes może być zadrukowany jedno lub dwustronnie. Do tworzenia notatników klejonych wykorzystujemy podłoże offset 80 g oraz offsetową technikę zadruku. W jednym notatniku może znaleźć się do 100 kartek. Istnieje również możliwość wybrania odpowiedniej okładki, koloru kleju oraz miejsca klejenia – po krótkim lub długim boku.
Firmowe notesy kostki
Notesy kostki z logo firmy są sześcianami. W tym przypadku możemy wybrać jeden z trzech zalecanych formatów – 95 x 95 mm, 80 x 80 mm oraz 105 x 105 mm. Kartki zadrukowywane są jedno lub dwustronnie w technologii offsetowej. Notesy kostki nie mają okładek, ale w jednym notatniku możemy zmieścić aż 500 kartek. W tym przypadku również należy dokonać wyboru koloru kleju. Dodatkową opcją jest również dziurkowanie. Koszty takich notesów firmowych to około 240 zł brutto za 50 sztuk. Cena zależy od formatu, liczby kartek oraz zadruku.
Jakie notesy spiralowane
Notesy spiralowane są najbardziej efektowne oraz najtrwalsze, dlatego również cieszą się niesłabnącą popularnością. W przypadku tego rodzaju notatników zwykle wybierany jest format A6, jednak możemy sięgnąć także po inne rozmiary: A4, A5 oraz A7. Notes spiralowany zadrukowujemy jednostronnie, a optymalna liczba kartek wynosi 50. W tym przypadku należy wybrać kolor spirali (biała, srebrna, czarna) oraz miejsce spiralowania (krótki bądź długi bok). Koszt wydruku notesów reklamowych spiralowanych to średnio 110 zł za 25 sztuk. Kwota ta zależy od formatu, rodzaju okładki czy miejsca spiralowania.
Jak widać, notesy reklamowe mogą okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Już dziś pomyśl o wykorzystaniu ich w swojej firmie. Stwórz projekt zadruku i prześlij go do nas, a my stworzymy Twoje notesy firmowe. Zapraszamy!