Gadżety reklamowe to doskonały sposób na to, by potencjalni klienci lub współpracownicy na dłużej zapamiętali daną firmę. Właściwie wszystkie chwyty są tu dozwolone. Nie jest jednak tajemnicą, że najlepiej sprawdzają się te przedmioty, które klient może wykorzystać w praktyce. Na niewiele zdają się więc piłeczki z logo firmy czy niepraktyczne figurki. Jakie gadżety będą idealnie sprawdzały się jako reklama Twojej firmy?
Długopisy reklamowe
Wydawać by się mogło, że nie ma nic bardziej banalnego niż długopis z logo firmy. Oczywiście, jest to bardzo popularne rozwiązanie, a jego rozpowszechnienie bierze się m.in. ze skuteczności. Długopis z logo firmy to gadżet praktyczny, którego Twój potencjalny klient może używać codziennie. Mimo że żyjemy w erze cyfrowej, mnóstwo osób wciąż robi ręczne notatki, sięgając po długopisy promocyjne. W podobny sposób wykorzystywane są notesy firmowe, które również stanowią praktyczny gadżet reklamowy. Połączenie notesu z długopisem niemal gwarantuje, że osoba, otrzymująca taki pakiet, zapamięta logo Twojej firmy na dłużej, co może przyczynić się do skorzystania z Twoich usług.
Podkładki pod mysz
Mysz komputerowa stanowi stały element wyposażenia biur. Wiele osób stosuje ją także w domu. Mimo że chętnie korzystamy z laptopów, które dają możliwość pracy bez myszki, zwykle jest ona bardzo pożądana, ponieważ ułatwia codzienne czynności. Brandowana podkładka pod mysz to idealny sposób na zbudowanie świadomości Twojej marki u klientów. Codzienne spoglądanie na logo, umieszczone na podkładce sprawi, że ludzie będą błyskawicznie identyfikowali dany znak z Twoim przedsiębiorstwem. Nie jest tajemnicą, że częściej korzystamy z usług firm, które znamy. Jeśli logo Twojego przedsiębiorstwa będzie rozpoznawalne, klienci chętniej skorzystają z Twoich usług.
Kalendarze firmowe
Kalendarze to kolejny gadżet, z którego korzystają właściwie wszyscy pracownicy biurowi. Warto więc podarować im kalendarz z Twoim logo i nazwą firmy. Bez względu na to, czy będzie to model z magnesem, przeznaczony na lodówkę, kalendarz stojący czy książkowy – wszystkie odegrają swoją rolę w taki sam sposób. Przedsiębiorcom zależy bowiem na identyfikacji wizualnej, wpisaniu logo swojej firmy w pamięć potencjalnych klientów. Ludzie korzystają z kalendarza na co dzień, dlatego warto umieścić na nim swoje logo, ponieważ szansa na zapamiętanie właśnie Twojego przedsiębiorstwa jest bardzo duża.
Torby reklamowe
Torby świetnie sprawdzają się jako gadżety reklamowe, o czym wiedzą niemal wszystkie sklepy czy punkty gastronomiczne. Torby z własnym logo działają na wiele różnych sposobów. Przede wszystkim informują ludzi, że dany klient skorzystał właśnie z usług Twojego sklepu czy restauracji. Logo i nazwa firmy widoczne są na ulicach i zwracają uwagę. Druga kwestia to praktyczność – torby reklamowe są zwykle wielokrotnego użytku, dlatego osoba, która zrobiła zakupy w Twoim sklepie, może ponownie skorzystać z torby i raz jeszcze pokazać ją całemu światu, oswajając inne osoby z Twoim logo.
Torby reklamowe mogą być naprawdę bardzo eleganckie i podkreślać prestiż danego butiku, salonu czy restauracji. Warto więc zadbać o ich prezencję. W naszej ofercie odnajdziesz m.in. torby reklamowe ze złoceniem, które prezentują się idealnie. Tak wyglądające torby są chętniej wykorzystywane przez klientów.
Jak widać, gadżety reklamowe mogą stanowić świetny sposób na zapisanie się w pamięci Twoich potencjalnych klientów czy współpracowników. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, by były one praktyczne, a ich posiadacze mogli korzystać z nich na co dzień. Z odpowiednimi gadżetami reklamowymi łatwiej zbudujesz świadomość swojej marki. Zapoznaj się z naszą ofertą gadżetów reklamowych już dziś!