O reklamie

Mity o poligrafii

10 mitów o poligrafii, część 2

      Druk i poligrafia to dziedziny, w których podobnie jak i w innych branżach roi się od spekulacji i stereotypów. Dzisiaj kontynuujemy dla Was opowieść o mitach w bliskiej nam branży poligraficznej.  Poniżej obalamy lub potwierdzamy kolejne...

Mity o poligrafii

10 mitów o poligrafii, część 1

Mity o poligrafii Przemysł drukarski istnieje już od kilku stuleci. Podobnie jak inne branże przez wszystkie owe lata dostosowywał się do pojawiających się nowych technologii i zmieniających potrzeb na rynku. A jeśli coś istnieje od tylu lat to obrasta...

Ulotki – skuteczne dotarcie do klienta

Voucher podarunkowy

O dobre relacje z klientem należy zabiegać na każdym kroku. Ważny jest zarówno produkt, czy usługa, jak i dodatkowe wartości, które możemy zaoferować naszemu klientowi. Jedną z dobrych praktyk jest wprowadzenie kart podarunkowych, upominkowych, które dodatkowo zwiększają lojalność.  ...

Druk w kolorach tęczy: niebieski i jego znaczenie

Druk w kolorach tęczy: niebieski i jego znaczenie

Kolory w materiałach marketingowych mają ogromne znaczenie. Większość klientów deklaruje, że to właśnie barwy decydują o tym, po który produkt codziennego użytku sięgną. Odpowiednie wykorzystanie psychologii koloru może przyczynić się biznesowego sukcesu. Niebieski jest jedną z barw, która albo...

gadzety reklamowe

Gadżety reklamowe jako promocja Twojej firmy

Gadżety reklamowe to doskonały sposób na to, by potencjalni klienci lub współpracownicy na dłużej zapamiętali daną firmę. Właściwie wszystkie chwyty są tu dozwolone. Nie jest jednak tajemnicą, że najlepiej sprawdzają się te przedmioty, które klient może wykorzystać w praktyce....

Ulotki – skuteczne dotarcie do klienta

Ulotki – skuteczne dotarcie do klienta

Ulotki to wciąż popularna forma reklamy, choć wiele osób twierdzi, że zupełnie nieskuteczna. Tymczasem okazuje się, że odpowiednie przygotowanie do kolportażu i stworzenie ciekawego projektu mogą sprawić, że ulotki staną się naprawdę efektywnym narzędziem marketingowym. Cały szkopuł tkwi w...

Jak rozpoznać dobrą drukarnię

Jak rozpoznać dobrą drukarnię

Materiały drukowane wciąż są niezwykle doceniane. Wydruk jest bowiem rzeczą materialną, dla wielu bardziej trwałą i lepiej przemawiającą niż nawet najlepsza prezentacja multimedialna. Prowadząc firmę, czasem chcemy zaprezentować ofertę swoim klientom lub po prostu im o sobie przypomnieć. W...

Druk Offsetowy – co to jest?

Druk Offsetowy – co to jest?

Druk offsetowy budzi wiele pytań i wątpliwości. Często osoby, niezwiązane z poligrafią, nie wiedzą, czym różni się od druku cyfrowego i jaką technikę ostatecznie wybrać. Aby rozwiać wszelkie Wasze wątpliwości, postanowiliśmy pochylić się nad drukiem offsetowym i przybliżyć Wam...

Papiery fakturowane – kiedy warto je stosować?

Papier fakturowany to oryginalne podłoże druku, które pozwoli Ci stworzyć atrakcyjną wizytówkę, unikalne zaproszenie bądź dyplom. Zadbanie o właściwe podłoże dla projektu umożliwia uzyskanie atrakcyjnego, wpadającego w oko wydruku. Papier fakturowany wprawdzie zwiększa koszt druku, ale ze względu na...

Living Coral. Kolor roku 2019 wg Pantone

Living Coral. Kolor roku 2019 wg Pantone

Świat mody i designu co roku z niecierpliwością oczekuje na ogłoszenie koloru roku przez Instytut Pantone. Amerykańska firma Pantone z siedzibą w Carlstadt w stanie New Jersey znana jest z produkcji systemów używanych w przemyśle poligraficznym (przede wszystkim wzorników...

Page 1 of 4 1 2 4

O ViperPrint

ViperPrint

Drukarnia Online

Cześć i witam na naszym blogu! Jesteśmy ViperPrint i od ponad 20 lat świadczymy usługi druku na najwyższym poziomie, co jest też naszą pasją i chcemy podzielić się z Tobą wiedzą, pomysłami i nowościami!

Kategorie