To była piękna burza mózgów. Dziękujemy za wszystkie propozycje. Padło tyle ciekawych pomysłów, że nie wiemy, od czego zacząć. Zapraszamy na małe podsumowanie konkursu oraz rzecz jasna wyniki. Gratulujemy!
Nie będziemy owijać w bawełnę: przedstawiliście same dobre propozycje, więc nagradzamy wszystkich. Oto lista zwycięzców. Prosimy o kontakt na [email protected] i podanie danych adresowych do wysyłki nagród.
Cieszymy się, że nasz dotychczasowy dobór tematów mniej więcej (z przewagą więcej) pokrywa się z tym, co chcielibyście czytać i oglądać. Kilka razy przewinęła się propozycja video tutoriali – na blogu ich wprawdzie nie znajdziecie, ale warto zaglądać na nasz kanał na Youtube, gdzie Edwin zamieszcza kolejne instruktaże.
O wpadkach podczas przygotowania do druku co nieco już pisaliśmy – omówienie najczęściej popełnianych błędów, które spędzają sen z powiek weryfikatorom, znajduje się tutaj i tutaj. Oczywiście nie zaszkodzi powtórzyć i będziemy powtarzać przy każdej okazji, dopóki starczy klawiatur. Tak nam dopomóż druk.
Osobiście dziękuję za pomysły na content na koniec roku, mianowicie rankingi najlepszych projektów i bieżące trendy w projektowaniu do druku reklamowego. Dawno nie pojawił się na blogu żaden przegląd, a powinien. Przegląd czcionek i przede wszystkim dobrych źródeł, z których można je pobrać, pozostawiam specjaliście, czyli Edwinowi. Podobnie jak tutoriale dotyczące projektowania różnego rodzaju mockupów.
Bardzo ciekawą propozycją jest druk 3D. Wprawdzie nasza drukarnia internetowa się tym nie zajmuje, ale jest to dziedzina niezwykle przyszłościowa, również w reklamie, więc czemu nie? Zawsze warto podejrzeć, co słychać u sąsiada za miedzą.
Miło, że chcecie nas poznać – dowiedzieć się, kto jest kim, czym inspirujemy się w naszej pracy, i w jaki dokładnie sposób powstają poszczególne produkty. Na tyle, na ile możemy pokazać ViperPrint od kuchni, postaramy się to zrobić. Jednego Waszego życzenia, choć bardzo nas kusi, nie spełnimy nigdy. Nie zdradzimy największych wpadek Klientów. Never ever. Choćby ktoś przesłał projekt w Paincie (proszę, nie…), bez spadów i z nafarbieniem pińcet procent, nikomu nie powiemy. Dlaczego? Dlatego że… jesteście naszymi Klientami i obowiązuje nas lojalność 🙂